piątek, 15 marca 2013

RIOT 77, ZERO, KARCER - CAFE MIĘSNA - POZNAŃ - 15.03.2013


 "To ojciec mój to matka ma to siostra a to brat
Pracowaliśmy w polu tym żniwami licząc czas
Karmiłem świnie pasłem krowy i wywoziłem gnój
Tak brzmiał w kancelariach wstyd życiorys mój

I kiedy wygrzebując z ognia kartofle byłem sam
Poczułem w sercu wielkie zero, poczułem żem jest cham
Ach uciec stąd hej gdzieś do miasta to zmieni przyszłość mą
Byli już tacy co uciekli i dziś szczęśliwi są

Lecz ojciec zły i matka zła mówili "tyś jest głupi"
Ty tu dla ziemi, krów i świń tyś dla nich urodzony
Ojciec klął i groził mi wskazując chałupę rzekł
"Nigdy już nie wracaj tu" i dał kopniaka w dupę

Lecz to nic nie znaczyło, to mnie nie obchodziło
Wiedziałem co mam robić, jak powinienem żyć. . . "
      
         fragment KARCER "Życiorys na gitarę"


RIOT 77

RIOT 77

RIOT 77

ZERO

ZERO

ZERO

ZERO

ZERO

ZERO

ZERO

ZERO
ZERO + PRZEPYSZNY SPRAJT

ZERO

ZERO

KARCER

KARCER

KARCER

KARCER

KARCER


KARCER

KARCER

KARCER



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz